Rizalman Ibrahim Berang Dituduh Busana Pengantin Syawal dan Fiqa Seperti Tiada 'Class'

Posted By: readnext - 03:10

Share

& Comment

Rizalman Ibrahim Berang Dituduh Busana Pengantin Syawal dan Fiqa Seperti Tiada 'Class'



Ibarat 'rumah dah siap, pahat masih berbunyi'.

Itulah situasi yang tepat digambarkan terhadap majlis perkahwinan juara Pelamin Fantasia Musim Pertama, Syawal dan Fiqa.



Lihat Juga : Farah Ann Sindir Pengkritiknya, "Tong Kosong Memang Berbunyi Nyaring"

Namun ia bukan ditujukan kepada pasangan pengantin tersebut. Sebaliknya perunding perkahwinan terkenal, Rizalman Ibrahim pula dikritik dan didakwa menghasilkan busana pengantin yang 'low class'.

Beberapa pengikut Rizalman di laman Instagramnya turut menuduh dia sengaja membuat baju kahwin yang murah dan tidak mengikuti impinan Syawal dan Fiqa.



Bagaimanapun Rizalman bingkas membalas tuduhan keyboard warrior itu, dengan memuatnaik screenshot komen itu di Instagramnya dan menegaskan dia ikhlas dalam mereka busana pengantin baru tersebut, dan amat dihargai oleh kedua-dua belah keluarga Syawal dan Fiqa.


Namun dalam pada dikritik, sebenarnya ramai yang memuji persalinan Syawal dan Fiqa itu sangat cantik dan ada class. -Siakapkeli.my

About readnext

PedasPahit is an online Publication that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around in the world which you may find hard to believe and understand. The Main Purpose of this site is to bring reality with a taste of entertainment

Copyright © 2013 Infotainment™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.