Bekas Suami Mahu Lelong Koleksi Rambut Palsu Erra Fazira??

Posted By: readnext - 05:20

Share

& Comment




Rata-rata peminat teruja dengan berita penghijrahan aktres terkenal Erra Fazira yang kini sudah berhijab penuh. Ramai pihak mendoakan supaya imej baru dan niat beliau untuk berubah menjadi lebih baik akan berkekalan.


Erra kini pun kelihatan semakin jelita dengan penampilan bertudung berbanding dengan penampilannya yang dahulu yang mana seringkali tampil dengan gaya berambut palsu setiap kali muncul di khalayak ramai walaupun tuan badan sendiri tidak pernah menyebut tentang soal ini.

Namun apa yang lebih mencuri tumpuan apabila bekas suaminya, Engku Emran Engku Zainal Abidin telah membuat penggumuman bahawa beliau kini merupakan pengedar sah bagi koleksi rambut palsu Erra Fazira. Perkara itu dimaklumkan menerusi akaun Instagram miliknya hari ini.


Namun SM pasti apa yang dikatakan oleh Engku Emran ini merupakan satu gurauan buat bekas isterinya itu. [sumber: Rotikaya]



About readnext

PedasPahit is an online Publication that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around in the world which you may find hard to believe and understand. The Main Purpose of this site is to bring reality with a taste of entertainment

Copyright © 2013 Infotainment™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.