(Video Trailer) Lakonan Dari Tun Mahathir Lengkapkan Filem Kapsul

Posted By: readnext - 19:54

Share

& Comment




Peminat-peminat Tun M pasti teruja dengan sebuah filem dari syarikat produksi Two Tones Sdn Bhd apabila filem terbitan mereka, Kapsul, bakal menampilkan bakat Dr. M sebagai seorang pelakon.

Menurut penerbit filem itu, Amru Najmi Osman, penampilan Dr M berkaitan dengan keadaan politik semasa dan lakonan beliau telah melengkapkan lagi filem tersebut.
Memetik laporan dari BeautifulNara, Dr. M berminat untuk menerima tawaran berlakon dalam filem tersebut kerana jalan ceritanya mengisahkan perjuangan bangsa Melayu sejak zaman dulu. Selain itu, cerita ini berdasarkan kapsul masa Wawasan 2020 yang ditanam oleh beliau di Monumen Putrajaya semasa pentadibirannya.

Peminat boleh melihat aksi lakonan Dr. M dalam lima babak termasuklah babak dialog antara beliau dan pelakon utama, Faizal Hussein.

Filem yang menjalani penggambaran tahun lalu ini adalah hasil intepretasi pengarahnya berkenaan bentuk fizikal kapsul dan isi kandungan yang tercatat dalam kapsul itu mengenai amanat Tun Dr Mahathir menjelang tahun 2020. 
Filem terbabit dijangka menemui peminat pada 17 September 2015. - Siakapkeli.my
sumber : siakapkeli

About readnext

PedasPahit is an online Publication that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around in the world which you may find hard to believe and understand. The Main Purpose of this site is to bring reality with a taste of entertainment

Copyright © 2013 Infotainment™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.