(Foto) Majlis ‘Baby Shower’ Jaclyn Victor Disambut Meriah

Posted By: readnext - 22:59

Share

& Comment




Penyanyi Jaclyn Victor kini sedang menghitung hari untuk menyambut kehadiran cahaya mata pertamanya, hasil perkahwinan bersama suami, Shawn Rivera menjelang Ogos. Ahad lalu, bertempat di Ratatouille La Gourmet, Publika, pasangan ini telah mengadakan majlis baby shower dan turut dimeriahkan dengan kehadiran teman-teman rapat serta keluarga.

Klik >>> SINI <<< untuk foto2 majlis 'baby shower' Jaclyn Victor
“Sebenarnya, saya tidak merancang pun untuk mengadakan majlis baby shower ini. Tetapi, apabila Ning menghubungi saya dan memberitahu ingin mengadakan majlis baby shower, saya bersetuju. Ianya boleh dikira sebagai perancangan saat akhir. Apa pun saya sangat terharu, dan berterima kasih kepada Ning yang sanggup meluangkan masa walaupun dalam keadaan sibuk,” ujar Jac.

Ditanya mengenai kesihatannya dan kandungan, dia bersyukur kerana diberi kesihatan yang baik, tanpa sebarang alahan dan masalah.

“Doktor juga memberitahu bahawa kandungan saya dalam keadaan yang baik, dan saya boleh meneruskan aktiviti harian seperti persembahan dan senaman,” jelasnya lagi yang masih inginkan kejutan mengenai jantina kandungannya.

Majlis tersebut turut dimeriahkan dengan kehadiran rakan-rakan selebriti seperti Dina Nadzir, Vince Chong, Nurul Depp, Elvira Arul, Ning Baizura yang juga merupakan penganjur majlis, serta ramai lagi. Kepada Jac dan suami, semoga dikurniakan seorang bayi yang sihat dan comel.

Klik >>> SINI <<< untuk foto2 majlis 'baby shower' Jaclyn Victor

sumber : sensasimalaysia

About readnext

PedasPahit is an online Publication that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around in the world which you may find hard to believe and understand. The Main Purpose of this site is to bring reality with a taste of entertainment

Copyright © 2013 Infotainment™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.