Giler...!!! Lelaki Cangkuk Payung Terjun Pada Badan

Posted By: readnext - 17:13

Share

& Comment





TAK pasti sama ada perbuatan lelaki ini patut dikagumi atau dikecam kurang bijak.


Josh Miramant telah bertindak membuat sesuatu perkara yang luar biasa dan agak mengerikan selepas dia mencangkukkan payung terjun pada kulit badannya sebelum terjun dari tempat tinggi.



Tidak pasti apa yang difikirkan serta disasarkan olehnya sehingga sanggup berbuat perkara sedemikian. Mungkin melakukan aktiviti payung terjun secara normal terlalu biasa dan bosan baginya?

“Saya sangat terkejut apabila kanopi itu terbuka, saya tidak terasa sakit lansung, ia memberikan adrenalin yang sangat hebat pada saya,” kata Josh.





Sebaik sahaja selesai mendarat, bahagian belakang Josh yang dicangkuk dengan payung terjun kelihatan sedikit berdarah tetapi dia masih mampu mengukir senyuman kerana kepuasan yang diperolehi.

Tak kisahlah apa yang dia rasa, mujur kulitnya itu tidak terkoyak dan mengakibatkan kemalangan ngeri berlaku. – MYNEWSHUB.CC

sumber : mynewshub

About readnext

PedasPahit is an online Publication that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around in the world which you may find hard to believe and understand. The Main Purpose of this site is to bring reality with a taste of entertainment

Copyright © 2013 Infotainment™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.