(Video) Gadis Dipukul Orang Ramai dan Dibakar Hidup-Hidup

Posted By: readnext - 06:15

Share

& Comment



Mengejutkan dan sukar dipercayai rakaman video seorang gadis berusia 16 tahun, yang telah membunuh seorang pemandu teksi berusia 68 tahun, telah dilihat diseksa dan dibakar hidup-hidup di jalan Guatemala, laporan Daily Mail.


Menurut laporan, Gadis itu, bersama dua lagi rakannya didakwa menembak dan membunuh Carlos Enrique González Noriega sebelum merompak beliau.

Dua daripada suspek telah mengambil jalan yang berbeza ketika gadis itu - yang namanya tidak dikeluarkan kepada orang ramai - berlari di jalan berhampiran perkampungan Rio Bravo, 77 batu ke barat modal Guatemala City di mana perusuh itu berada.
Apabila dia berlari ke arah perusuh vigilante, mereka dengan serta-merta mula mendera beliau kerana membunuh pemandu teksi. Beratus-ratus orang berkumpul di sekeliling bersorak beberapa lelaki yang tidak dikenali  menumbuk, menendang dan menarik rambut remaja yang tidak berdaya.

Video grafik - yang tidak boleh disiarkan - menunjukkan gadis remaja yang membuat beberapa percubaan untuk bangun, tetapi orang ramai terus menendang beliau jatuh ke bawah. Pada satu ketika dalam video tersebut, seorang wanita dari orang ramai dilihat menarik rambut gadis tersebut dan memijak sehingga hancurkan muka gadis tersebut ke kaki lima.

Dengan mukanya berlumuran darah, lebam dan bengkak, dia akhirnya bangun dan cuba untuk melarikan diri, tetapi ditolak balik oleh orang ramai.


Saat kemudian, petrol dicurahkan atas beliau dan dia dibakar. Dia dilihat jatuh ke tanah, beliau dan menjerit dalam kesakitan selama beberapa saat.

Kematian terakhir dia datang saat kemudian apabila seorang lelaki datang dengan satu tin petrol dan dicurahkannya ke atas mangsa yang terbakar, sehingga api dilihat naik tinggi menyala. Beliau kemudiannya dilihat menjerit-jerit ngeri sebelum dia mati.


sumber : oomedianetwork

About readnext

PedasPahit is an online Publication that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around in the world which you may find hard to believe and understand. The Main Purpose of this site is to bring reality with a taste of entertainment

Copyright © 2013 Infotainment™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.