Check Resit!! Restoran Charge Makanan Yg Tak Diorder??

Posted By: readnext - 19:50

Share

& Comment

Check Resit!! Restoran Charge Makanan Yg Tak Diorder

Berikut merupakan perkongsian salah seorang pelanggan yang dikenakan charge untuk makanan yang tidak dipesan..

Assalam..admin..
kat sini sy nak viralkan nak mintak semua pelanggan yang makan mana2 restoran TOLONG AMIK RESIT DAN CHECK SEMULA apa kita makan...
ni terkena pada saya semalam..
makan kat Restoran Syed Bistro,kelana jaya..
dalam resit dicharge makanan yang kita tak order (kira double key in)..
saya makan nasi separuh,sayur taugeh dan ayam goreng, manakala asben nasi,taugeh dan kari kambing dan anak meggi kari , air kosong 3 dan air teh ais -1 & sblm balik saya order teh ais 1 lg...
total rm64..
saya tengok resit...
rupanya ada makanan dicharge tanpa pengetahuan kami..
nasib baik check bil semula..
saya attachkan resit dan yang bertanda bulat tu makanan yg kami tak order..
katanya kesilapan staff yang key in 2 kali..
hampir rm20 ...
bayangkan kalo dah balik rumah baru perasan...
rm20 tu bagi anak makan untuk 2 hari..
so , saya harap slps ni..minta semua kena hati2..
bukan apa, ni membabitkan duit..pada yang mampu mungkin kata tak apa..tp pada yang sederhana..rm20 tu agak berharga...renung2kan lahh..
by Nannazawawi



Lihat Juga : Restoran-Restoran Unik & Pelik di Dunia 



P/s: Pastikan anda check semula resit/bil anda jika rasa jumlah yg dikenakan agak mahal.. Mungkin ada kesilapan yg tidak disengajakan berlaku.. Peace....

Lihat Juga : Orang Kelantan Marah, Akhbar Didakwa Suka Hina Negeri



sumber : fbmerahnetwork

About readnext

PedasPahit is an online Publication that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around in the world which you may find hard to believe and understand. The Main Purpose of this site is to bring reality with a taste of entertainment

Copyright © 2013 Infotainment™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.